Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.


Forum Brukarskie on

TPI



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin
18 Marzec 2012, 16:51
Wywrotka do 3,5 tony
Autor Wiadomość
k.45 



Firma: KGBruk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lut 2010
Piw: 37
Posty: 1135
Skąd: Kaliszfornia



Wysłany: 13 Marzec 2010, 17:25   Wywrotka do 3,5 tony

Witam i prosto z mostu przejdę do tematu.Jako że jesteśmy ze wspólnikiem na tzw dorobku i mamy do przeznaczenia ok.15000 złociszy ,poradźcie jaką wywrotkę najlepiej kupić ? Rozglądaliśmy się za iveco ale odradzali nam ze względu na silniki. Następny jest transit (oczywiście tylko koła bliźniacze).Albo VW LT ,widzieliśmy takiego z roku 1998 z silnikiem 2,4 dubel kabina i paka 3.30. na bliźniakach .PORADŹCIE CO KUPIĆ
_________________
http://www.facebook.com/Kgbruk
Fachowców ˝w na rowerach ,strzeż˝ się˝ jak ognia:)
Ostatnio zmieniony przez k.45 13 Marzec 2010, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rjbrukbud 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lut 2010
Piw: 8
Posty: 301
Skąd: Kostrzyn Wlkp



Wysłany: 13 Marzec 2010, 20:02   

Co do Iveco to nie jest tak zle! Od roku mam wywrotkę tej właśnie marki , przez ten czas do dziś pracuje bezawaryjnie! Silnik 2,8 td jeszcze bez zbędnej elektroniki naprawdę sobie radzi,zwłaszcza z wagą! administracyjnie 1100 kg ,normalnie bierze bez problemu 3 tony(założyłem bycze jaja) :mrgreen: spalanie na poziomie 11 litrów ON idzie przeżyć! a największy atut Iveco to bardzo mocna konstrukcja podwozia ! Ogólnie to mogę tylko to auto polecić ! rok ciężkiej pracy tego auta potwierdza jego wytrzymałość,A Auto nie jest pierwszej młodości bo co by nie był ma 12 lat
 
 
k.45 



Firma: KGBruk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lut 2010
Piw: 37
Posty: 1135
Skąd: Kaliszfornia



Wysłany: 13 Marzec 2010, 20:15   

zastanawiałem sie nad iveco ale to co widziałem to była totalna porazka :)jesli było cos ładnie wygladajacego to tylko sląsk a ze ślaska juz nic nie kupię ;-) Wywrotki na sląsku przewiozły juz miliony ton ale wszyscy twierdzą ze podwyszszone burty to tylko po to zeby liscie nie walały sie po ulicy podczas transportu :0hahahahaha.Zastanawialismy sie jeszcze nad jakims anglikiem ale to juz chyba wogole odpada
_________________
http://www.facebook.com/Kgbruk
Fachowców ˝w na rowerach ,strzeż˝ się˝ jak ognia:)
 
 
 
cupix 


Wiek: 30
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 103
Skąd: Marki/k. Warszawy



Wysłany: 14 Marzec 2010, 13:59   

Moim zdaniem nieważne jakiej marki by był sprzęt - najważniejsze, aby był w miarę tani w utrzymaniu (koszty paliwa) i się nie psuł. Widziałem niedaleko mnie w komisie T4 dubel kabina i wywrot z tyłu. Rocznik 99'/00' i z tego co pamiętam za jakieś rozsądne pieniądze. Zawsze wyjściem z sytuacji jest również zakup samej kabiny na ramie a wywrot zrobic samemu :mrgreen: Szwagier sam zrobił wywrot na Lublinku i sprawuje się rewelacyjnie (przeznaczenie- węgiel). Trzeba się troszki nachodzic po giełdzie samochodowej za rozdzielaczami, siłownikami i innymi pierdołami, ale wydaje mi się, że to gra warta świeczki, tymbardziej, że oszczędności duuużeee :idea:
_________________
ZAOPATRZENIE BUDOWNICTWA DROGOWEGO I PRZEMYSŁOWEGO

-> ...możliwośc negocjacji cen... <-

http://www.cuprzynski.pl
 
 
 
k.45 



Firma: KGBruk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lut 2010
Piw: 37
Posty: 1135
Skąd: Kaliszfornia



Wysłany: 14 Marzec 2010, 16:05   

:shock: To fakt że trzeba dobrze trafic żeby coś konkretnego trafić.Ale pomysł z przeróbka skrzyniowca jest nawet przedni.T4 dubel z wywrotem odpada .Tylko napęd na tył i koła blizniacze .Chodzi o tonaz ;-) ;-) ;-) ;-) :-P
_________________
http://www.facebook.com/Kgbruk
Fachowców ˝w na rowerach ,strzeż˝ się˝ jak ognia:)
 
 
 
cupix 


Wiek: 30
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 103
Skąd: Marki/k. Warszawy



Wysłany: 15 Marzec 2010, 07:13   

Możesz miec pojedyncze koła pod warunkiem, że będziesz miał "bycze jaja". Kiedyś ,dawno temu (jak mieliśmy transita max długi, max wysoki i pojedyncze koła na jajach) z ojcem woziłem prawie 2,5t piec przez cały Lublin po dołach i dało radę :mrgreen:
_________________
ZAOPATRZENIE BUDOWNICTWA DROGOWEGO I PRZEMYSŁOWEGO

-> ...możliwośc negocjacji cen... <-

http://www.cuprzynski.pl
 
 
 
darek 


Dołączył: 15 Mar 2010
Piw: 2
Posty: 108
Skąd: k.zakopanego



Wysłany: 15 Marzec 2010, 13:39   

polecam lt 35 z silnikiem 2.4 diesel bez turbiny ,na bliżniaku najlepiej,chociaż mułowaty ale niedozajechania,typowy wół roboczy ,ładownośc dośc spora
_________________
pozdrawiam z ok.zakopanego
 
 
k.45 



Firma: KGBruk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lut 2010
Piw: 37
Posty: 1135
Skąd: Kaliszfornia



Wysłany: 15 Marzec 2010, 19:14   

darek napisał/a:
polecam lt 35 z silnikiem 2.4 diesel bez turbiny



Właśnie mam takiego na oku ;-) Pod koniec tygodnia pojadę go zobaczyć .Jak będzie ok to go wezmę i zdjęcia wstawię na forum żeby się pochwalić :mrgreen: .Jeszcze jest temat lublin .Znajomy oferuje mi lublinka z 98 roku ale bez wywrotu z silnikiem turbo .Najciekawsza jest w nim paka bo ma 3,60 długości ...hm tylko kwestia przerobienia na wywrot.Czy orientujecie się jaki jest koszt takiej przeróbki??????
Pozdrawiam
_________________
http://www.facebook.com/Kgbruk
Fachowców ˝w na rowerach ,strzeż˝ się˝ jak ognia:)
 
 
 
admin 



Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Gru 2009
Piw: 28
Posty: 1781
Skąd: jestem



Wysłany: 16 Marzec 2010, 09:17   

LT 28 nie jest zły

trochę mułowaty ale za to pakowny



_________________
wszyscy mają prawo do szczęścia ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ;-)
 
 
 
k.45 



Firma: KGBruk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lut 2010
Piw: 37
Posty: 1135
Skąd: Kaliszfornia



Wysłany: 16 Marzec 2010, 09:19   

załadowac piasek to najmniejszy problem :) chyba bedzie troszke problemu z kiprowaniem ...hehehehe
_________________
http://www.facebook.com/Kgbruk
Fachowców ˝w na rowerach ,strzeż˝ się˝ jak ognia:)
 
 
 
admin 



Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Gru 2009
Piw: 28
Posty: 1781
Skąd: jestem



Wysłany: 16 Marzec 2010, 09:24   

Chyba że masz koparkę to wystarczy tył uchylić drzwi i przód koparką podnieść :D

ad.
Takie autko na sprzęt brukarski w sam raz, tylko półeczki trzeba porobić i parę modyfikacji i jak znalazł. Małe dodatkowe fotki na temat auta (szkoda że nie można mieć wywrotki i budy na jednym,lecz wtedy to byłby autobus ;-) )
_________________
wszyscy mają prawo do szczęścia ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ;-)
 
 
 
darek 


Dołączył: 15 Mar 2010
Piw: 2
Posty: 108
Skąd: k.zakopanego



Wysłany: 17 Marzec 2010, 09:11   

jednak sądze że lepiej kupić autko z paką ,zawsze można planteke dorobić ,i jednak wole kabine pojedyńczą nie dubel ,wiecej można włożyc a ekipa pracowników niech dojeżdza na własny koszt albo dokupić t4 doke w kabinie dubel wtedy mozna sprzęt zapakować .a z blaszakami to bywa róznie ...
_________________
pozdrawiam z ok.zakopanego
 
 
lukas 

Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: wielkopolska



Wysłany: 21 Maj 2010, 23:06   

Chcialbym zmienic pake,skrzynie i zamatowac wywtot do lt 35 podwujna kabina moze ktos wie dobry zaklad
 
 
k.45 



Firma: KGBruk
Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lut 2010
Piw: 37
Posty: 1135
Skąd: Kaliszfornia



Wysłany: 22 Maj 2010, 20:47   

Jaki lt?? Mam lt 35 dubel kabina i jestem z niego bardzo zadowolony.Ale mam oryginalny wywrot DAUTEL-a .Nie znam niestety żadnej firmy która to przerabia:(
_________________
http://www.facebook.com/Kgbruk
Fachowców ˝w na rowerach ,strzeż˝ się˝ jak ognia:)
 
 
 
radix 



Zaproszone osoby: 9
Pomógł: 14 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Sty 2010
Piw: 28
Posty: 1408
Skąd: wlkp



Wysłany: 6 Lipiec 2010, 22:16   

no i stanąłem przed dylematem zakupu drugiego auta - tym razem ma to być coś bardziej wytrzymałego niż obecny jumper bo już drugi raz w ciągu roku załatwiłem oponę - zrobił się balon najprawdopodobniej pękła osnowa z przeciążenia.Dlatego tym razem ma to być coś na bliźniaczych kołach i koniecznie wywrotka bo wiosłowanie na małych robótkach gdzie chciałbym sobie dowieźć trochę piasku czy podsypki już mnie za bardzo męczy. Koniecznie doka 7 osobowa - i moje zainteresowanie budzi Iveco daily ten z prostokątnymi przednimi reflektorami (roczniki pomiędzy 2000 a 2005 - taka wersja) albo renault mascott też w tych rocznikach. Co sądzicie o tych autach. Wiem że nasz forumowicz z Kostrzyna ma do sprzedania Iveco ale w wersji s a nie c wiec nie ma bliźniaków.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SPRZEDAM Mercedes 410 wywrotka do 3,5 tony
sprzedam
Eldor Giełda sprzętu i materiałów budowlanych 0 9 Styczeń 2012, 21:55
Eldor
Brak nowych postów kia wywrotka
brukarz123 Samochody dostawcze 47 5 Marzec 2013, 22:27
admin
Brak nowych postów Sprzedam LT 35 wywrotka
k.45 Giełda sprzętu i materiałów budowlanych 0 22 Maj 2012, 22:46
k.45
Brak nowych postów Wywrotka do 45 tysięcy
Robson Samochody dostawcze 24 16 Marzec 2014, 08:51
Edi
Brak nowych postów złamana wywrotka
sylwekkil Samochody dostawcze 19 16 Luty 2013, 21:21
buczo




Brukarstwo PoznańSZYM-BUDniwelatoryBruk-TechBrukmastersKGBruk

Korzystanie ze strony oznacza akceptacje regulaminu.
Administracja forum nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc oraz materialy zamieszczane przez uzytkownikow.
Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum zabronione!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Linki Sponsorowane

mierzymy.pl
SZYM-BUD
Multipro


PARTNERZY

Kesler.pl

Brukbiznes.pl




Brukarze.pl