Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.


Forum Brukarskie on

Mierzymy.pl



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin
18 Marzec 2012, 15:53
HATZ 673 problem
Autor Wiadomość
bobosan 

Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: CIESZYN



Wysłany: 25 Marzec 2011, 19:46   HATZ 673 problem

Witam koledzy mam następujący problem: zrobiłem remont silnika Hatz 673 silnik chodzi jak pszczółka ale pojawia się pewien problem ,mianowicie jak silnik się zagrzeje zaczyna z rurki pokrywy zaworów kapać olej . Jest to tak kilkanaście kropel na godzinę ,wykluczyłem już kwestię cylindra i tłoka bo wymieniłem na nowy zestaw ,zmieniałem tez pokrywy zaworów i za każdym razem to samo . Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu a już kilkanaście tych silników wyremontowałem. Moim zdaniem jedynym powodem takiego stanu rzeczy jest zwiększone ciśnienie w skrzyni korbowej silnika które wraz z mgłą oleju uchodzi przez odmę. Jeśli ktoś miał podobny przypadek i wie jak sobie z tym poradzić to proszę o informacje.
 
 
urabiacz 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Paź 2010
Piw: 7
Posty: 288
Skąd: opolskie



Wysłany: 26 Marzec 2011, 14:05   

Witam bobosan ,taki sam przypadek miałem po zrobieniu kapitalki w silniku hatz es79 ,też olej wyciekał z rurki ale po kilkunastu gadzinach pracy problem zniknął .Możliwe że w Twoim przypadku będzie tak samo pozdrawiam.
 
 
bobosan 

Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: CIESZYN



Wysłany: 26 Marzec 2011, 21:56   

Witam
Właśnie po kapitalce silnik ma przepracowane około 30godzin i od 10 godzin zaczyna się taki objaw .Jak jest zimny to nic się nie dzieje dopiero po około 10 minutach pracy zaczyna się kapanie, próbowałem mu opóźnić zapłon żeby obniżyć temperaturę silnika jednak nic to nie pomogło. Bedę dalej obserwował co się z tym dzieje być może z czasem problem ustanie. Póki co nie mam innej koncepcji . Dziekuję i Pozdrawiam
 
 
buczo 



Firma: ANEX-BRUK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Gru 2010
Piw: 144
Posty: 4822
Skąd: BRZEG



Wysłany: 13 Kwiecień 2011, 18:26   

olej zaczyna kapać po kilku minutach, dlatego bo jak się rozgrzeje to robi się rzadki, a może być tak, że nalałeś za dużo oleju "ponad stan".
A pamiętajcie: że coś jest nowego, to nie znaczy, że jest dobre.
A ta rurka właśnie do tego służy, - żeby wyrzucić nadmiar oleju z silnika, wypłynie co ma wypłynąć i przestanie kapać.

Jak docierasz silnik po kapitalce?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów HATZ ES75 problem
Prox Zagęszczarki 13 23 Kwiecień 2018, 20:40
Roni81
Brak nowych postów problem hatz 1b30
problem hatz 1b30
mlodybrukarz Zagęszczarki 1 4 Wrzesień 2014, 21:12
error
Brak nowych postów Problem z silnikiem HATZ Seria B
Nie wchodzi na obroty, przydymia na siwo
cainsss Zagęszczarki 5 26 Lipiec 2015, 12:34
cainsss
Brak nowych postów Hatz 1B20 Problem z wyciągnięciem filtra oleju.
kordi82 Zagęszczarki 2 15 Kwiecień 2014, 19:24
Gość
Brak nowych postów Zageszczarka Bomag 210kg Hatz e673 problem
Marcin645 Zagęszczarki 0 3 Wrzesień 2016, 20:09
Marcin645




Kostka brukowa BydgoszczniwelatoryBruk-TechBrukmastersKGBruk

Korzystanie ze strony oznacza akceptacje regulaminu.
Administracja forum nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc oraz materialy zamieszczane przez uzytkownikow.
Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum zabronione!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime


Linki Sponsorowane

Brukarstwo - Bydgoszcz
mierzymy.pl
Kostka Brukowa


PARTNERZY

Kesler.pl

Brukarze.pl